Thursday, October 30, 2008

Post despre nimic!

Pretty addicted to plain white t's-1,2,3,4..
am reinceput activitatea mea zilnica de anul trecut..e groaznic,nu credeam ca voi intra in acelasi gen de rutina,desi acum e ceva schimbat.anul trecut nu fumam nici tigari,nici narghilea,nu ma imbatam(nici acum nu o fac=))..),nu eram asa de incurcata si batuta in cap in legatura cu baietii, nu cunoasteam atata lume, nu aveam atatea de facut si parca,parca aveam mai mult timp de pierdut..
anul asta pot sa ajung mai tarziu acasa,ceea ce e genial!! aseara,cat am stat cu stef, i-am creat pe andrei si oana..da,noi ne certasem si fiecare si-a gasit un amic cu care sa barfeasca..il iubesc pe stef cand ma face sa rad ca proasta si apoi ma face dusa(dar te si detest pentru asta,in acelasi timp), cand zice "uite ce prost e andrei,era sa dea taxiul peste el", cand radem impreuna de politistii care nu au ce face si se cred in filme..
o iubesc pe alina cand ma injura pentru ca o bat la cap=))..si ii citesc horoscopul in fiecare dimineata:))..si face exact ca mine,si nu-i convine nici primul pe care i-l zic,nici al doilea,si ma pune sa-i caut unul "bun"..
a,anul trecut nu ma uitam nici la Mircea Badea..si nici nu aveam un papagal idiot caruia trebuie sa-i curat EU cusca si sa-i pun mancare cat e bunica-mea plecata..doamneeee,pana si un caine face mai putina mizerie!! de ce nu era bun un catel?ha?! parinti idioti..

later edit: pe andrei il cheama bob,de fapt!

No comments: