Wednesday, November 25, 2009

special

you seemed to be special..

eu vorbesc.uneori mult, alteori prost.dar ma asculti cand iti vorbesc? sau intelegi ce spun cand iti vorbesc? ma asculti si ma intelegi? ma iubesti intr-adevar asa cum spui ca o faci? iti pasa macar un pic de mine? imi spui totul? la fel cum iti spun si eu? incetezi sa ma mai minti sau sa te mai ascunzi de mine macar un minut? iti amintesti ca eu nu sunt cea care judeca, eu sunt cea care asculta si intelege? iti amintesti ca eu sunt cea pe umarul careia te plangeai? intelegi ca si eu am nevoie de un umar pe care sa ma plang? ma ajuti cand am nevoie? sau vii la mine cand ai nevoie de ajutor? sau incerci, macar din cand in cand, sa iti amintesti ca sunt si eu o fiinta care te cunoaste si care vrea sa iti faci timp pentru ea?

..but you proved me that you're not.

No comments: