Tuesday, March 16, 2010

our first and last love is self love

"inainte de a te naste esti un zero, iar cand mori esti iarasi un zero."
"poate ca asta-i adevarat intr-un anumit fel."
"nu degeaba este o cifra rotunda", a spus ea misterios.
"de fapt, eu am fost cea mai mare parte a vietii mele un zero",am spus eu razand.

n-am fost si nu vom fi niciodata niste zerouri. nu poti fi doar atat, pentru ca mereu va exista cineva caruia sa-i pese de tine. e acolo, chiar daca uneori nu-l vezi sau chiar daca tu, la randul tau, il vei considera, candva, poate din greseala, un zero. poate sa te enerveze des, sa nu-ti vorbeasca zile-n sir, sa il vezi zilnic, sa-i furi pixul, sa-ti vorbeasca in franceza, sa iti explice motive pentru care e suparat sau sa il ignori total, sa-i vorbesti despre problemele tale sau sa rada la glumele tale. toate astea ne fac mai mult decat zerouri. si atunci cand crezi ca exista cineva important langa tine care se simte ca un zero mare si infect, cel mai bun lucru pe care-l poti face e sa-i arati ca e important. daca nu pentru altii, macar e pentru tine. sau ai putea sa-i lipesti doua palme. uneori functioneaza.

3 comments:

SM.Art said...

Intr-adevar.

si daca urasti pe cineva, tot il faci sa nu fie un zero. :-?

asta inseamna ca daca il ignori total, nu stii nimic de viata lui, nu-ti pasa, e un zero:D ?

anca said...

intr-un fel,da.dar si daca esti total indiferent fata de problemele sau gandurile respectivei persoane poti sa-l faci sa se simta ca un mare zero..

SM.Art said...

Paste fericiit! >:D<