Monday, May 03, 2010

draga anonymous

imi pare bine sa aud ca anonymousul de la postul cu bauturile nu esti tu, pentru ca eu am baut shoturi de vodka si m-a semi stresat commentul ala.

imi pare rau ca nu mai scriu asa des pe blog, dar am fooooarte multa treaba si nu mai am timp sa imi umblu prin cutiutele din diferite locuri ale mintii si sa gasesc chestii interesante pe care sa le insir pe aici.

si inca un imi pare rau, dar prietenii pe care-i am acum sunt absolut geniali si nu au cum sa ma dezamageasca, nu stiu de ce ai impresia asta.

si un ultim imi pare bine ca cineva inca citeste rabla mea de blog, o sa ma apuc din nou de scris mai des, dar dupa ce trec de perioada asta super mega aglomerata.

si cam atat.

4 comments:

Anonymous said...

Impresia asta mi-o lasa ultimele tale postari. Mi se pare ca esti ca un balon, care la urmatoarea cea mai mica enervare/suparare/ dezamagire/frustrare vrei exploda. Uite asa: BUUM!!

Si cum zici si tu, "prietenii pe care-i am acum sunt absolut geniali." Ce s-a intamplat cu cei pe care ii aveai acum...hmm... 6 luni? 1 an? 2 ani? This is what I'm talkin' about.

Stii... ma tot gandeam si poate ma lamuresti. Esti indragostita?

xoxo,
A.

anca said...

prietenii adevarati pe care-i am acum sunt cei adevarati pe care-i aveam si acum juma de an-un an,cei care m-au dezamagit nu se pot numi prieteni.

si ca sa te lamuresc,da.sunt foarte indragostita,intr-un fel de-asta nici nu prea mai am timp sa scriu pe blog.m-am ascuns undeva,departe,cu toti cei care merita increderea mea si m-am departat de tot ce inseamna fals si minciuna.

Anonymous said...

Vezi. intr-un fel am dreptate, dar nu stiu exact in CE fel. si nu imi pot da seama daca in loc sa ma apropii, ma indepartez. Dar nu vreau sa vorbim intruna despre asta. It's your life, Tequila.

Ai dreptate, cei care te dezamagesc nu se pot numi prieteni, dar totusi au fost. Odata.

A da, really happy cuz u're in love again.

xoxo,
A.

SM.Art said...

ai un blog genial:>

nu e rabla...