Wednesday, November 17, 2010

no one's gonna love you more than i do



poti sa simti cum ti se crapa inima? inima pe care cineva a reusit s-o sparga in zeci si zeci de bucatele, iar altcineva a avut rabdarea si dragostea necesara sa le ingrijeasca si sa le lipeasca la loc, una de celalalta, doar pentru a fi iubit la fel cum iti iubeste el tie inima zdrobita?
simt cum lipiciul atat de puternic adus de tine pentru a-mi lipi bucatelele din inima incepe sa se intareasca, inima mea e mai puternica si mai perfecta decat a fost inainte sa apari tu..dar cand ne certam, bucatile ramase intregi in ultimele dati incep sa se sparga. pentru ca inima mea te iubesc, pentru ca eu te iubesc si nu suport sa ne certam.
ti-am incredintat tie inima mea..inima mea pe jumatate refacuta, inima mea pe care am incercat s-o lipesc cu un scotch prost, semi-transparent. ma durea peste tot, nu am avut rabdarea necesara sa-mi gasesc bucatelele lipsa din inima, asa ca intra aer, intrau ganduri, intra tristetea in inima mea. si intr-o zi ai aparut tu. si mi-ai luat inima din mana si mi-ai promis ca o sa ai grija de ea. si ai scos scotchul acela vechi si rupt deja de pe inima mea. si ai inceput, cu rabdarea unui
ingrijitor de bonsai, sa-mi aranjezi bucatelele de inima asa incat sa se potriveasca, sa nu ramana niciun loc liber. si chiar daca ti-a luat mult, te-ai asigurat ca tu vei fi in inima mea.. ai lasat inima mea descoperita intr-un colt si ai lipit-o de a ta. asa, inima mea e asezata perfect langa a ta si nu va putea pleca niciodata. dar se va crapa iar cand tu vei pleca. si n-o voi mai putea reface vreodata, si nimeni n-o va mai putea reface vreodata, pentru ca partea lipsa pe care o inlocuieste acum inima ta, este la tine.

inima mea este perfecta cu tine..

pentru ca inima ta se potriveste perfect cu inima mea..

5 comments:

SM.Art said...

cat de frumoos :o3

Dee said...

Doamne, cat de frumos poti sa scrii! Se vede ca e din suflet...

Te citesc din cand in cand...dar nu mai stiu cum am dat de blogul tau...:)

P.S. Sunt Diana de la 8B din generala, daca iti mai amintesti...;))>:D<

anca said...

da maa>:D<:*:* te mai tin minte,evident:)) multumesc frumos:*

Anonymous said...

"si n-o voi mai putea reface vreodata, si nimeni n-o va mai putea reface vreodata, pentru ca partea lipsa pe care o inlocuieste acum inima ta, este la tine."

niciodata sa nu spui niciodata. mai ales ca acelasi lucru s-a intamplat si cu . . . . cel care a fost inaintea celui despre care vorbesti aici.
stii ce vreau sa spun. Si mai ales ca..... intotdeauna vine altul. :* si trece. mai greu, dar trece. uneori nu de tot. ceea ce e chiar enervant si pe deasupra si frustrant:|

xoxo,
A.

anca said...

in cazul asta, pot spune niciodata..pentru ca celui de dinaintea celui de acum i-a ramas o bucata din mine. poti sa treci peste doar cand povestile se termina, nu cand totul se rupe, iar tu cazi intr-o prapastie si incerci disperat sa te agati de cineva care te poate salva si te poate aduce inapoi pe linia de plutire. dar o parte din tine tot in cadere e. si cu cat te expui mai mult( acum vorbesc de cel care e acum), cu atat vei cadea mai tare si mai rau de fiecare data.
pana cand nu va mai fi cineva sa te salveze..