Monday, April 04, 2011

i'm glowing

ai simtit vreodata ca te trezesti fara chef de viata, ai simtit nevoia sa faci NIMIC in ziua respectiva, sa incalci regulile si sa te lipsesti de TOT, pur si simplu? sau, poate, te-ai trezit cu un chef nebun de viata si aveai starea si dispozitia necesara si credeai ca poti sa faci ORICE, ca iti doresti ,chiar, sa faci ceva? ai avut nevoie de adrenalina vreodata? nu neaparat sa faci bungee jumping ca sa-ti stea inima in gat, doar sa faci CEVA..

vreau sa dansez, sa sar, sa sparg lucruri, sa tip, sa fac orice-mi vine in cap, pentru ca am acea stare de POT SA FAC ORICE VREAU AZI, pentru ca asta sunt eu si am chef sa ma acceptati asa cum sunt. doar azi sau poate in fiecare zi.

ps: imi pare rau RAU ca n-am mai scris de secole, dar am un stil de viata prea alert si nu mai am pic de timp..

No comments: