Sunday, August 07, 2011

when you were young

inca putin, inca putin..

imi zic asta de aproape 18 ani incoace (a se observa "aproape"). tocmai, imi zic inca putin pana la ziua mea, pana la 18 ani. asteptam si ne dorim prea mult, cel putin la concluzia asta am ajuns eu in vara asta..am trait totul in prezent, fara sa ma intereseze varsta, timpul, orice ce are legatura cu asta si am avut, pana acum, o vara pe cinste. ne straduim prea mult sa ajungem la ceva atat de putin important, prezentul e tot ce avem, tot ce conteaza. "traieste clipa" si "festina lente" sunt cele mai bune citate in acest moment si desi zic toate astea, de-abea imi astept majoratul, de-abea astept sa nu dorm 24 de ore doar pentru ca e cam cea mai importanta zi de nastere din viata mea si de-abea astept sa plang in hohote 3 zile la rand cot la cot cu oricine la fel de emotiv ca mine. uneori e chiar frumos sa te gandesti la lucruri din viitor, iar alteori mai bine ramai unde esti, traiind clipa de fata.

5 comments:

liana said...

frumos...

masajerotic Braila said...

ramai treaza 24 ore, razi, nu plange intro zi ca asta...

Ivi said...

La multi ani! Un an nou fericit,plin de impliniri!

Bianca said...

Imi place mult cum scrii, ti-ai mai castigat un cititor infocat

Anonymous said...

Happy birthday, dear!

A.