Tuesday, April 28, 2009

pleaca.

si din nou aceeasi dezamagire.stii ce?m-am saturat,nu mai ma chinui absolut deloc. probabil stii si tu ca faptele tale imi dovedesc de un milion de ori mai multe lucruri decat cuvintele tale de nimic. o sa-mi lipesc un zambet acolo,in mijlocul fetei mele si o sa te las sa te duci dracului.altceva nu cred ca meriti. si de-acum,succes .am observat ca te lipesti exact de cine-mi place mie.mie,nu tie. fa ce vrei,spune ce vrei,cui vrei,doar nu mai incerca sa ma aburesti pe mine.nu-ti mai iese,nu acum.

2 comments:

a n d r a said...

la cine te referi?

Anonymous said...

Nu cred ca asta e important. la cine se refera.
Dezamagirea este ingrozitoare. si sper ca nu te referi la prietenul tau. nu ar fi in stare sa faca asta. sa te dezamageasca. crede-ma pe cuvant. iar daca nu ma crezi... incearca-l!