Thursday, May 07, 2009

imi place.

imi place! o intalnesc pe super meditatoarea mea mai des decat cei mai buni prieteni ai mei baieti care stau mai aproape de mine decat ea.
o intalnesc pe diriga mai des decat ma intalnesc cu tata.
ma cert cu lumea mai des decat ma cert cu mama.
imi pup prietenii mai des decat pe frate-miu.
ma cac mai des decat ma pis.
ma uit la mai multe seriale decat filme pe care le-am vazut in toata viata mea.
vorbesc si dau mesaje de mai multi centi decat am(treaba e ca nu am).
am mai multe poze din excursia de acum cateva zile decat am in total in calculator.
am mai multe prietene prefacute decat cate pixuri am pe birou.
si vreau poze! poze,poze,poze.

3 comments:

a.m said...

si eu am multe prietene prefacute:>

a n d r a said...

lasa draga...ca pana la urma....mai bine sunt prefacuti decat sa vorbesti direct si pe fata cu ei, nu?

Anonymous said...

si cate pixuri ai?! 2-3 sau... 129854458474?! :>
[barfa e reclama gratis! lasa`le sa te barfeasca...asta fac prietenele false nu?!]