Wednesday, May 27, 2009

cacam-as pe el de inceput de vara.

nu ca ar interesa pe cineva postul meu inafara de cei vizati.

sunteti naspa,frate.aproape toti,nu toti.nu zic ca eram foarte multi care vroiam sa mergem la mare,dar acum dati TOTI inapoi.inafara de,nu stiu,teddy si alina,desi cacat.imi bag picioarele.denisa,bine ca nu mai vrei nici macar sa te milogesti de ai tai.e clasa a9a,ai o medie cacacios de mare,ce naiba mai vor ai tai?a,plus ca ai si 16 ani,de ce nu te-ar lasa o saptamana sau macar mai putin la mare?e vacanta!
andra,ai zis ca vii,acum curu',as putea zice.parca vad ca o sa tot zici ca vii si apoi ne lasi pe toti cu curu'n balta.
alin,tie-ti trebuie media care-ti trebuie..da,ok.
kiki pleaca.
andreea pleaca.
o,si ia uiteeeee!ramanem TREI,in pula mea!ar fi chiar distractiv.ieee.

parca trebuia sa fie cea mai tare vara a noastra..

2 comments:

a n d r a said...

sugi cucu, draga mea, pentru ca eu cam chiar plec in portugalia, dar si asta pentru ca mama numa' de-a dracu ia bilete exact atunci si daca nu reuseste ...as putea sa vin si daca imi platiti si partea mea ca altfel nu-mi da voie...ca de la cacatu' meu de medie nu-mi permit sa cer nici o amarata de ciunga...

Denisa said...

ouch. m.a durut asta. chiar nu e vorba ca nu vreau intelegeti odata. o sa intreb, chiar o sa ma si milogesc. nu stiu daca or sa.mi dea bani si mie dar nu astept nimic de la voi. va iubesc si ar trebui sa stiti deja ca e normal sa vreau sa ma distrez cu voi. incerc sa fiu si realista intre timp.