Tuesday, May 19, 2009

La cat mai multi de 0 in coada.


Vai,vai.Sunt o cretina.Dar sunt singura cretina care si-a aruncat telefonul in Dambovita pentru 50 mii.

Asa,trecand peste.

La multi ani,ROBBEEEEEEERT!! Na,ca sa stii ca eu ti-am zis prima,pentru ca oricum se va vedea ora la cat am pus postul si ai inca 18,deci cacat.nu mai am tel sa-ti dau la multi ani,iarta-ma:)).

asa.urarea mea de la titlu poti s-o iei cum vrei.iti zic cum am luat-o eu:
-cat mai multi de 0 in coada la ani(gen,100,1000 nu prea ai cum,deci 100);
-cat mai multi de 0 in coada cand numeri bancnotele cu cati mai multi 0 in coada si ele;
-cat mai multi de 0 in coada la tipele din cati mai multi 0 in coada de la liceele de cat mai multi 0 in coada din orasele din Romania care stau la coada la tine(tipele);
-cat mai multi de 0 in coada la toate dorintele pe care poti sa ti le indeplinesti;
-cat mai multi de 0 in coada cand iti numeri prietenii adevarati;
-cat mai putini de 0 in coada la problemele pe care le ai sau o sa le ai;
-cat mai multi de 0 in coada la urarile pe care o sa le primesti de ziua ta;
-cat mai multi de 0 in coada la bomboanele pe care o sa le mananci;
-cat mai multi de 0 in coada la cadourile pe care o sa le primesti;
-cat mai multi de 0 in coada la cat mai multi de 0 in coada la lista mea cretina.


Te iubesc!!

La multi ani!

Ps: esti,ai fost si SPER ca vei ramane cel mai bun prieten al meu!!DOAR AL MEU.si o sa te rostogolesti cu mine in izvor si peste 365 de zile.o s-o faci,pentru..MINE!

1 comment:

Anonymous said...

mersi anca:*
si eu te iubesc!>:D<