Sunday, May 10, 2009

better off

de 3 zile ma impiedic sa gandesc.si inca o fac.pentru ca mi-am dorit atat de mult un lucru atat de,nu stiu,evident,incat atunci cand s-a intamplat,pur si simplu am picat.cu totul,nu doar fata(a se citi:fatza).

se intreba doar ce prefera.statea pe marginea de beton de langa dambovita si privea apa cum curge.acolo,sus,se simtea in siguranta,stia ca neimpinsa de cineva,nu putea sa cada in rau.insa,gandindu-se la situatia in care era,cobori si isi propti picioarele de zidul mult prea abrupt de pe care,daca i-ar fi aluncat conversii,ar fi cazut direct in apa adanca,jegoasa si rece.tipa,se sperie,se tinu strans cu mainile de margine pana isi facu,curaj sa-si dea drumul.statea.statea nemiscata,nu se tinea de nimic si se ruga sa nu cada.isi asumase un risc,lucru pe care nu-l mai facuse de mult prea mult timp.nu-i placea riscul si se urca la loc pe margine.era mult mai calma si mai sigura pe ea pe marginea aceea.insa,vazand ca nu i se intamplase nimic,isi dorea sa coboare inapoi si sa stea acolo cat vrea,pentru ca daca avea grija,nu i se putea intampla nimic.si apoi,laura o intreba ce prefera,riscul sau stabilitatea.nu stia..

inca nu-mi dau voie sa gandesc,dar ador inceputurile comentariilor la operele lui Caragiale.mai ales asta:"Comedie a moravurilor de mahala, "O noapte furtunoasa" ilustreaza aspecte sociale si psihologice specifice locuitorilor de la periferia Capitalei, cu scandaluri si "ambituri" de familisti, lume pe care Caragiale a iubit-o cu patima.".poate pentru ca si eu iubesc scandalurile si operele lui.

ps: si acum,intrebarea mea e"sa-mi asum riscul sau sa prefer stabilitatea?"

1 comment:

Anonymous said...

asuma-ti riscul. intotdeauna va fi cineva acolo..pentru tine.. care iti va intinde mana si te va salva! Nu iti face griji pentru asta.. Intreaba-te doar daca tu ai face asta. pentru oricine.