Wednesday, May 13, 2009

Fuga



In jocul nostru, eu fac regulile.Eu le-am facut intotdeauna in acelasi joc,chiar daca jucam cu alte persoane.Pentru ca daca nu sunt regulile mele,ma sperii si fug.Si am fugit mereu de aparenta siguranta,dar m-am ferit prea mult si de risc.Acum incerc sa fug de amandoua,dar nu scap de niciuna.Si regulile mele au fost incalcate.De toti cei care-l jucau.Si m-am speriat,dar am ramas.Am ramas pentru ca m-am speriat sa fug.Am incercat sa raman si sa fac fata situatiei.

Si ce-am obtinut? Au fugit ceilalti,pentru ca s-au speriat si ei.Sau au incercat sa fuga,dar i-am ajuns din urma.Pe unii mi-as dori sa-i las sa fuga,dar nu pot,iar pe ceilalti..Ei bine,ceilalti nu au plecat.



Si pana la urma,e jocul nostru,cu regulile mele.Pe care pana si eu le-am incalcat.In loc sa fug,am ramas.

6 comments:

Anonymous said...

nu am inteles nimic:">
poate imi explici odata de ce tot fugi tu? sau de cine?:>
:*:*

Anonymous said...

si bine ai facut ca ai ramas. si ramai in continuare. daca ceilalti nu au plecat, inseamna ca intr`adevar iti sunt prieteni.
dar... te ai gandit macar pentru o clipa...
daca plecau si ei?
sau daca fugeai tu?!
sau daca ramaneai singura?
atunci ancs.. atunci iti vedeai adevaratii prieteni.
unii au plecat, dar i`ai intors tu inapoi. aici tu esti prietena cea buna.
Dar... daca ar veni... cineva la care nici nu te astepti? cineva cu care nu ai vorbit niciodata. sau cu care te`ai certat tot timpul. l`ai accepta ca si pe ceilalti?...
Nu inceta niciodata sa crezi in cine intr`adevar merita!

anca said...

si acel cineva ar fi cine?tu cine esti?

Anonymous said...

nu conteaza cine ar fi. Era doar o intrebare. Ce conteaza cine sunt eu?

anca said...

TE ROOOOOG zi-mi cine esti.mor,serios,chiar mor.zi-mi ceva,da-mi un indiciu.unul singur.pentru mine chiar CONTEAZA cine esti!

Anonymous said...

Nu moare lumea doar dintr-atat. Nu conteaza. pur si simplu. Daca vrei fi dezamagita de ce vei afla? Oricum, nu conteaza.
Stii.. chiar nu cred ca vei fi dezamagita. Sau da.. whatever...