Wednesday, May 27, 2009

have a cigar.make a wish.


"nimeni nu pierde pe nimeni pentru ca nimeni nu poseda pe nimeni"


e ultimul meu gand despre tine,ultimul post,ultima data cand aduc vorba despre tine.credeam ca l-am pierdut,ca prieten,ca tot ce era si ce-ar mai fi putut fi.ai reusit sa ma faci sa trec peste multe chestii naspa si chiar iti sunt mult prea recunoscatoare pentru asta,dar acum,chiar daca suna aiurea,am trecut si peste tine.poate ca pana la urma ceilalti au avut dreptate cand ziceau chestiile legate despre tine,in fine,nu am de gand sa-mi schimb amintirile pe care le am cu tine si sa stric totul(cum au facut altii cu amintirile lor cu mine).a fost dragut si simpatic si mi-a placut si nu regret ABSOLUT nimic,daca as putea s-o fac din nou,as face-o(dar de genul,daca m-as intoarce in timp si as avea ocazia sa-mi schimb greselile,nu daca s-ar intampla din nou acum).credeam ca te-am pierdut,dar nu mai consider ca e vina(sau DOAR vina)mea.


oricum,concluzia mea e ca inca tin la tine ca la unul din cei mai buni prieteni ai mei,dar sentimentul nu cred ca a fost vreodata reciproc.


"o prietenie nu a fost niciodata o prietenie adevarata daca totul s-a sfarsit."


nu-mi place sa dau nume,dar mai demult,acel ceva a disparut.si acum,da,acum,vine vara.iar capitolele se termina mereu,oricat ai incerca sa le prelungesti.


ps: primul meu capitol s-a incheiat.acum pot sa mint cat vreau,pe cine vreau,cand vreau si sa imi dezvalui minciunile si secretele cuiva mai de incredere.sau,si mai bine, sa le pastrez pentru mine.atunci veti putea sa ma cititi ca pe o carte inchisa.doar titlul si autorul si criticile de pe spate.



No comments: