Saturday, September 25, 2010

i love..

iubesc felul tau de a fi, modul cum imi mangai parul, pielea, buzele, pleoapele. iubesc mirosul tau intotdeauna. iubesc felul cum imi zambesti, felul in care ma privesti, cum ma iubesti. iubesc tot ce iubesti tu, iubesc felul tau de a gandi, felul tau de a ma face sa rad, felul tau de a ma face ma simt mult mai bine cand sunt in cea mai proasta dispozitie a mea. iubesc felul in care ma faci sa tresar, felul in care ma surprinzi in mod placut de fiecare data, iubesc privirea ta adormita si genele tale lungi dimineata. iubesc sa-ti mangai pielea atat de placuta la atingere, iubesc sa te privesc dormind, iubesc sa adorm la tine in brate, cu capul pe umarul tau, iubesc felul in care ma saruti, iubesc totul la tine. nu exista parte din tine pe care sa nu o iubesc atat de tare incat sa simt ca explodez cand nu esti langa mine. iubesc melodiile pe care mi le trimiti, iubesc timpul petrecut cu tine, iubesc sa te privesc cand mananci, de fapt, iubesc sa te privesc facand orice. esti adorabil, singura persoana la care ma pot uita facand orice, orice lucru mic, insignifiant si absolut nesemnificativ si s-o iubesc din ce in ce mai mult doar privind-o facand ceva ce nu are legatura cu mine. iubesc orice tine de tine, pentru ca esti singurul care m-a facut sa ma indragostesc iremediabil si care poate sa ma faca sa ma simt eu cu adevarat doar de fata cu el. te iubesc, NICIODATA sa nu indraznesti sa uiti asta..

1 comment:

SM.Art said...

cat de genial. :o3
e asa de frumooos sa iubeesti..