Sunday, September 05, 2010

leapsa

leapsa primita de la sab.

deci, cam tot ce tre sa faci la leapsa asta e sa scrii 3 chestii(fraze) despre vara trecuta si alte 3 despre vara care tocmai a trecut acum si la sfarsit, o concluzie, ceva ce vrei tu.

Vara trecuta

Vara trecuta am incercat din rasputeri sa devin o persoana care nu ma reprezinta, doar ca sa fiu pe placul tuturor.
Vara trecuta am scos RDS-ul din criza impreuna cu Andra.
Vara trecuta a fost prima vara pe care mi-o voi aminti pentru tot restul vietii cu placere.


Vara asta

Vara asta mi-am restrans cercul de prieteni si am redevenit persoana care eram si care sunt cu adevarat, fara sa imi mai pese daca ma accepta toti sau nu.
Vara asta mi-am dat voie sa ma indragostesc mai rau decat am facut-o vreodata pana acum si sa nu-mi fie frica de intensitatea sentimentelor.
Vara asta a trecut repede, si totusi incet, dar am mers la mare, la munte, la bunici, peste tot doar cu persoanele care conteaza.

Deci, vara asta a fost extraordinara si nici nu se poate compara cu vara trecuta, daaaaaaar si vara trecuta a fost extrem de draguta. Si zic asta pentru ca verile din liceu sunt(ar trebui) sa fie cele mai bune veri petrecute cu cei mai buni.


Leapsa merge la Andra si Andreea. Enjoy!

1 comment:

SM.Art said...

bine spus ca verile din liceu ar trebui sa fie cele mai bune :D