Saturday, August 30, 2008

Am uitat ca imi doresc..


Am descoperit ca sunt genul de persoana care vrea neaparat un lucru,iar atunci cand il primeste..ei bine,de cele mai multe ori, acel ceva pe care l-am obtinut [mai greu sau mai usor,depinde de caz] ajunge sa zaca prin debara. Spre exemplu, mi-am dorit sa am o colectie de scoici. Si uite ca am primit-o, ba chiar am adus de la mare multe cutii pline cu scoici de tot felul, pe care oricum nimeni nu mai are ocazia sa le priveasca pentru ca sunt probabil depozitate sub mormanele de gunoi de la marginea Bucurestiului..
Sau mi-am dorit atat de mult [vreme de 2 ani] sa treaca mai repede timpul si sa ajung la liceu..Oh,uite-ma aproape intrata la liceu, dar fara pic de entuziasm.
Sau mi-am dorit sa vizitez Roma.Doamne,cat mi-am dorit chestia asta!Am ajuns sa vizitez Roma,insa am ajuns la concluzia ca mai bine ramaneam cu propriile idei despre "suprebul" oras al romantismului, pentru ca in realitate [nu vreau sa fiu rea!] Roma e un oras tare jegos! Gen,nu jegos pentru ca nu s-ar face curatenie,ci pentru ca sunt extrem de multi turisti.Eh..
Dar Roma m-a facut sa-mi amintesc ce-mi doream..
-Sa am un al doilea job la un post de radio.Iar ca initiere in "tainele serviciului", vanzatoare la Mc.
-Sa merg in Australia sa vad girafele si cangurii in propriul lor habitat.
-Sa vad Parisul inainte de majorat.
-Sa am o garsoniera[bine,cam peste cativa ani] a mea si numai a mea,decorata cum vreau eu,in mijlocul orasului, pentru ca am devenit dependenta de poluare si trafic si nevoia de a ma plange atunci cand sunt intr-un 226 jegos, si plin de oameni, si cald, si care mai si sta la absolut toate semafoarele.
-Sa locuiesc in Londra macar 4 luni,iar in Cluj alte 4.
-Un dulap plin cu haine si o debara plina cu tenesi si balerini..
-Sa am propria gradina de portocali.
-Sa am de la cine lua guma atunci cand vreau,vreau,vreau si nu gasesc!
Si totusi, toate astea sunt chestii care, dupa ce le am, nu-mi vor mai parea atat de interesante sau nu voi vrea sa le fac si a doua oara.
Ciudat,nu? Si totusi, aproape toti ne dorim ceva cu ardoare, apoi devenim nepasatori.
Ps: nu ai ceva lipit pe frigider pentru ca inca sunt acolo. Sau pentru ca a venit mama ta prea repede de la servici.Te iubesc.

No comments: