Tuesday, August 19, 2008

Morning,boyfriend! I love you:X.


"your boyfriend becomes your best friend and your best friend becomes your second best friend"..fiind singura replica pe care am reusit sa o retin din toate episoadele din Gossip Girl pe care le-am vazut pana acum..
Pareri contradictorii pe care le-am auzit "de-a lungul vremii":
-Sunt unii oameni convinsi ca esentialul care face o relatie sa functioneze este faptul ca acei doi ghinionisti care incearca sa consolideze "noua"relatie de iubire se cunosteau dinainte de a fi impreuna.De ce am pus ghilimele la "noua"?Pentru ca acele persoane imi ziceau ca cele mai multe relatii reusite incep cu o prietenie grozava! ... In schimb,sunt altii care afirma cu sinceritate ca opusurile se atrag ca un magnet,cei doi devenind apoi partile lipsa,dar atat de necesare celuilalt.
-"Cel mai bun mod de a strica o relatie cu cineva este sa incepi una".Perfect si total neadevarat,daca persoanele in cauza tin una la alta si sunt amandoi intregi la minte.
Ps: Geez, I love you!:x..

No comments: