Sunday, August 31, 2008

A venit toamnaaaaaa!!



a venit,a venit,a venit,a venit toamnaaaa!

e de-abea 7:33 dimineata, iar eu ma zbengui prin camera ca nebuna.A venit toamna, oameni buni!

iubesc toamna. o iubesc. nu, o ador. e anotimpul meu preferat. de ce?

nu mai e asa cald ca vara.

nu mai e atata verde ca primavara.

nu e zapada,ca iarna [sau ger, pentru ca la noi cade din ce in ce mai rar zapada].

plouaaa.si ploua des toamna. da, v-ati prins, iubesc si ploaia.

incepe scoala. n-am innebunit, insa mai sunt doar 2 saptamani pana se termina cu adevarat vacanta si vezi tu, eu sincer, iubesc socializarea. de fapt, e mai mult o obsesie.nu pot trai fara sa vad lume noua, fara sa cunosc lume noua, fara sa trancanesc sau fara sa fac ceva nou, vreo schimbare.


"cri,cri,cri,toamna gri/nu credeam c-o sa mai vii".fix cu versurile astea m-am trezit in cap acum jumatate de ora, gandindu-ma daca greierele lui Topirceanu era talamb sau..daltonist!

toamna nu e gri! e colorata.iar greierele ala mai mult ca sigur era daltonist!


ps: vezi un rasarit cu mine toamna asta?

No comments: