Tuesday, December 15, 2009

ninge


incepe cu zambetul unui copil cand ninge. devine din ce in ce mai puternic cand acesta vede cum zapada se aseaza in staturi din ce in ce mai mari si mai line, mai bune de jucat in marea aceea alba si cristalina, in locul cimentului gri si mohorat. apoi totul se limiteaza la o sfera alba, capabila sa fie tinuta in mainile micute ale cuiva. apoi e aruncata in sus si prinsa din nou. si din nou aruncata si prinsa. si iar, pana devine gheata sau pana, din greseala, copilul scapa sfera micuta cu care se juca si in care isi pusese fericirea, printre degete, pe jos. o vede cum se sparge si devine una cu zapada de pe jos. pentru o fractiune de secunda, se gandeste ca putea sa se mai joace cu bulgarele daca era mai atent, insa apoi, fericit, isi construieste o alta sfera cu care se joaca.


si uite aici, se strecoara mica diferenta intre dragoste si zapada...


incepe cu zambetul meu drept raspuns la zambetul tau. devine din ce in ce mai puternic atunci cand zambetele devin rasete, iar rasetele devin dorinta de a nu mai pleca acasa. apoi totul se limiteaza la o singura persoana, la inima mea in mainile tale si la inima ta in mainile mele. si ne jucam. ne jucam pe rand, pentru ca incerca sa ne prindem inimile atunci cand celalalt e pe cale sa o scape. tu ti-ai prins inima cand eu am scapat-o,acum jonglezi cu amandoua. si e mai greu, sau cel putin mie asa mi se pare. si ai inceput sa jonglezi cu ambele inimi, fara sa crezi ca ai putea sa o scapi pe a mea, sa o scapi pe a ta sau sa le scapi pe amandoua si eu sa nu fiu in stare sa prind vreuna. si, inevitabil, s-a intamplat. ai scapat inima ta prima, doar din cauza ca ti-am atras atentia. eu n-am prins-o, s-a spart in mult prea multe bucatele. speriat, ai scapat si inima mea.m-am speriat si eu si m-am ferit s-o prins. a ajuns pe jos, sparta, printre bucatile crapate din cealalta inima. poate tu esti mai rapid, ti-ai strans din bucatile inimii tale cat ai avut nevoie si m-ai lasat, cu inimile noastre, sa-mi culeg bucatile care m-ar putea reface. iar eu, eu nu am atata zapada cat sa imi pot face o alta sfera in urmatoarul minut..

3 comments:

Anonymous said...

genială aceasta postare! felicitări

ramona said...

jigsaw puzzle.

SM.Art said...

Craciun Fericit! :]