Monday, December 28, 2009

recharge

pot sa fac cuvintele sa curga suav sau pot doar sa le rostesc.pot sa iubesc sau pot doar sa ma prefac.pot sa gandesc sau pot sa tac.pot sa am prieteni sau pot sa n-am.pot sa am orice sau pot sa-mi doresc si sa primesc..pot sa cred ca tot ce-am scris e adevarat sau pot sa zic ca doar ultima fraza e pe bune.pentru ca de fiecare data cand mi-am dorit ceva cu adevarat, chiar daca nu m-am gandit la consecintele dorintei mele, ea s-a indeplinit. nu sunt dorinte materiale, dar exista. un prieten mi-a spus candva ca sunt unele lucruri care exista, chiar daca nu exista..ca dorintele mele.

ps: anonymousul meu a disparut cu totul? chiar imi placea sa stiu ca ii pasa cuiva de ce scriu eu aici si se oboseste sa citeasca.o data cu disparitia celor mai importanti 2 baieti din viata mea, ai disparut si tu..poate o sa citesti asta.i miss you

3 comments:

Anonymous said...

Nu am disparut. Sunt tot aici, citesc in continuare.
Poti face ... si inca multe. Mult mai mult decat iti poti imagina. Si nu trebuie intotdeauna sa te gandesti la ce urmeaza. Are o consecinta...nu tocmai buna? Asta e. Viata te loveste de multe ori, cand nici nu te astepti.
De ce sa taci? Spune intotdeauna ce gandesti, s-ar putea sa nu mai ai o a doua sansa. E pacat sa vezi cum viata trece pe langa tine si nu poti sa o opresti. Sa ii spui k vrei sa o traiesti, ca e dreptul tau.
De ce sa nu ai prieteni? Nici nu stii cat de mult bine iti poate face un prieten. Chiar daca nu ii spui cu voce tare ce te apasa, sa stii ca e acolo, pentru tine, oricand si oricum, ajutandu-te cu toate prostiile sau din contra, problemele e mare lucru.
Acel prieten al tau chiar are dreptate. Foarte mare dreptate.
De ce sa te prefaci? Viata e facuta sa fie traita sincer si in adevar. Poate suna ca fiind de pe vremea lu` bunica, dar asa e. Si pacat sa iti dai seama cand ... ce-a fost a fost si nu va mai fi cum era.
Esti fata desteapta, intelegi tu ce vreau sa zic.
Trebuie doar sa crezi.

>:D<

Anonymous said...

si totusi. curiozitatea ma omoara. Pe cine ai pierdut?

anca said...

doamnee,nici nu stii cat mi-am dorit sa mai primesc un comment de la tine..chit ca nu stiu cine esti,chiar ti-am simtit lipsa.mi-am pierdut cei mai buni 2 prieteni pe care si-i putea dori o fata..si doare ingrozitor pentru ca stiu ca pe unul din ei l-am pierdut din cauza faptelor mele..