Sunday, September 28, 2008

Te iubesc, partea doi.




-pentru ca si tu imi esti unul din cei mai buni prieteni
-pentru ca ma sprijini atunci cand am nevoie
-pentru ca iti bagi picioarele in tot si vrei sa ne vedem atunci cand te enervezi
-pentru ca imi povestesti mult prea multe si eu tie la fel
-pentru ca esti tu,iar eu sunt o fraiera care te iubeste
-pentru ca mereu ma "conduci pana acasa"
-pentru ca esti unul din putinii oameni care zic sa ne vedem la 7 dimineata in fata blocului,si chiar se trezesc la ora aia si nu ma lasa sa mor de somn si de frig
-pentru ca imi zici seriale marfa
-pentru ca imi dai melodii pe care ajung sa le ador si sa le ascult in prostie
-pentru ca nu tipi la mine, chiar daca adeverinta ta nu a iesit cum trebuie din cauza mea
-pentru ca nu stii mereu ce sa-mi zici si imi raspunzi cu "pff.."
-pentru ca te iubesc, pur si simplu!

ps: nu sunt analfabeta, suna mai dragut "partea doi"

No comments: