Friday, September 19, 2008

un amblaj separat si o cutie goala.

ne-am schimbat. o groaza. am crescut, ne-am maturizat, ne-am dat mari si tari, acum am ajuns la liceu. da,am ajuns intr-un final si la liceu. a trecut si prima saptamanaa..marti mi se parea mult,mult de tot pana in weekend, iar acum..eh,acum mi se pare ca nici nu am simtit cum au trecut 4 zile pe langa mine.
am cunoscut si nu am cunoscut o gramada de lume noua. am retinut si am confundat nume. am mintit, am chiulit, am intarziat, si toate astea in doar 4 zile.
ne-am certat, ne-am impacat, am ras ca proastele. si te iubesc. atat aveam sa zic.
astazi sunt cu fundu-n sus [da,chiar sunt:))], dar iubesc pe toata lumea. pe profa de info care ma detesta. pe toti cei care mi-au fost prieteni, pe cei care-mi vor fi prieteni, dar mai ales! pe voi, cei care sunteti acum ai mei si doar ai mei. toti cei mai buni prieteni ai mei!


ps: am scris fara inspiratie, dar va iubesc.
-se vede ca nu am inspiratie, pentru ca ma tot repet. imi cer scuze, dar M-A TAMPIT LICEUUUUUL!

No comments: