Sunday, August 30, 2009

the first ones are not the best ones!


deci,am de facut o noua leapsa.super.care pleaca la renee>:D<


prima amintire: habar nu am, cacat.cand am facut pe mine la gradinita pentru ca proasta de educatoare vorbea cu cineva si,chiar daca acum nu se prea vede,atunci stiam ca daca doua persoane sunt intr-o discutie, nu te bagi peste ele.


prima poza in afara de cea de la botez : prima mea poza nici macar nu e de la botez, e cu super strabunicii mei,la tara


prima jucarie: a fost o papusa din carpa pe care o chema cumva, nu-i mai stiu numele, dar o adoram, era ca un fel de paturica cu care dormi. o caram absolut peste tot cu mine pana i-a dat foc cineva, ca era prea jegoasa si mi-au spus ca s-a dus intr-un loc mai bun.oameni ratati,cum sa-i faci asa ceva unui copil mai mic de 6 ani?!


prima rochita: era una supeeeer chiuuuut,asa,ca de papusele, rosie cu buline albe si eram tare mandra de ea.


prima bataie : si-a luat-o o colega cu care eram destul de buna prietena,din cauza unei alte prietene care statea intr-un bloc langa noi,iar eu si ele ne certasem si ele ieseau impreuna,iar eu i-am reprosat ca incearca sa-mi fure prietena.logic,nu? sunt certareata si geloasa si pe acum, asa ca jos ghearele de pe prietenii mei,nu stiti de ce sunt cu adevarat in stare.


prima carte citita: cred ca fram,ursul polar(o iau pe urmele lui teddy)? nu stiu,ceva cu alba ca zapada. AAAA!!mi-am adus aminte.era ceva de genul: cele mai bune povesti rusesti.si a fost geniala!


primul film vazut: n-o sa-l uit absolutamente niciodata, pentru ca nu intelegeam subtitrarea si m-am cacat pe mine de frica,si nici macar nu l-am vazut in bucuresti, ci intr-o statiune de-aia de tratament pentru bunici : godzilla(nu stiu daca am scris bine)


prima bicicleta: era rosie si draguta(observati ca toate lucrurile mele de cand eram mica erau rosii si dragute, iar acum sunt albastre si dragute?),pacat ca nu stiam sa merg pe ea,iar cand am invatat, era prea mica.


primul cucui : cand m-a scapat doctorul in cap(cum ar zice alin), dar nu,de fapt, pe la 6-7 luni, cand am cazut, exact ca frate-miu, direct cu fruntea pe covor de pe canapea.


primul lucru gasit : a fost si primul lucru furat?nu-mi mai amintesc.


primul lucru inapoiat: a inapoia=notiunea abstracta si inexistenta pentru anca de atunci si anca de acum.nu imi imprumutati lucruri!!nici daca va implor.serios.sunt irecuperabila.


prima chestie de care mie rusine sa imi amintesc: cand a intrat un prost peste mine cand faceam caca.


primul contact cu animalele: cand am primit o coada de vaca peste cap.


primul caine : alice.a fost primul caine care m-a facut sa realizez ca si cainilor le vine ciclul.stefan(date-ul meu de la banchet si colegul meu de bloc langa bloc) o teroriza de fiecare data cand eram cu ea afara.


prima poveste: punguta cu doi bani.


primul job : vanzatoare de mere in fata portii bunicii mele,care m-a lasat sa pastrez toti banii.


primul joc de noroc : raspunsul e pe blogul andrei(poker?!)


primul lucru pe care l-am spus cand am venit de la scoala in prima zi : cand ma duc inapoi?ti-am ziiiiiis? toti copiii de langa noi sunt cu mine in clasa.


primul sarut : e o chestie naspa, primele saruturi cu persoanele care chiar au contat sau conteaza sunt cu muuuuult mai reusite,decat acea prostie din parcul din fata bucatariei mele, pe care am facut-o in fata lui robert si a alinei pentru ca nu ma credeau in stare.a fost o chestie scurta, umeda si scarboasa.


prima poveste scrisa : una despre primavara sau ceva de genul, care era pentru revista scolii si unde mi-au incurcat "gheata" si au scris "greata"(gen WTF?!) si in loc de feurdean au scris furdan,adica SUPEEEEER!

4 comments:

babydoll said...
This comment has been removed by the author.
l.n said...

nu ma face vinovata de primul tau sarut ca era dragoste mare la mijloc si oricum m-ai dat pe spate.
imi cazuse maxilarul pe jos si se tavalea in pietrisul din parc cand am vazut ce faceai.
wild anca..

n o l a h. said...

oo multam>:D<
bai,mi-e dor de tine:(
te vad maine la green fest?:>

Anonymous said...

geniala faza cu intratul peste tine in timp ce faceai caca. :)) si totusi e ceva ca primul film vazut sa fie godzilla