Monday, August 10, 2009

plec

plec si ma intorc pe 29,cel mai probabil.pastrez legatura cu voi,din Bucuresti, doar prin Gigi sau N70-ul meu spart.tineam neaparat sa las aici 3 lucruri super mega importante.
1.weekendul asta parca as fi mancat cacat,am avut noroc cu CARUUUUL.dar cand ceva merge bine undeva in lume,inseamna ca in alta parte totul e dezastruos.ma pregatesc pentru ce e mai rau.
2.mi-am dat seama cum te-ai imprietenit tu cu cineva foarte special al meu; daca as fi fost la fel ca tine, as fi putut sa fac acelasi lucru, dar uite ca nu ma cobor la nivelul tau, doar ca sa-mi fac un prieten nou super bun.
3.LA MULTI ANI pentru anonymous-ul care imi da commenturi super simpatice si sfaturi bune si imi citeste blogul(sorry ca nu-ti dau fix de ziua ta,pe 21[esti leu:>],dar nu ma intorc in buc decat pe 29,deci ti-am spus acum); iti urez toate chestiile super bune +super prieteni, super iubit, super tot ce vrei tu>:D<.big hug,sper sa ne cunoastem totusi candva.


ps: pentru cine nu stia, desi cred ca stia toata lumea, m-am mutat in lazar. dar tot nu scapati asa usor de mine>:) :*:*

3 comments:

Anonymous said...

ma aflu printre cele 3 lucruri mega super importante:x ma simt importanta
merci mult:*:*:* pentru urari:x

sunt dezamagita de "ps"-ul tau. eu nu stiam. dar tot dezamagita sunt. nu te chinui sa intelegi de ce:x

si...
distractie placuta!! >:D<
big hug, pana acolo unde pleci! :x

Anonymous said...

ah, si apropos, mai bine mai tarziu decat niciodata!
tine cont de asta:p
>:D<

Anonymous said...

Fuck, nici eu nu stiam!! si ma oftic enorm ca pleci.. gosh'

oricum, mult noroc in noile alegeri ^^, sigur sunt cele bune

distractie placuta! si d'abia astept post-uri noi >:D<