Thursday, September 24, 2009

instantanee

sunt cateva chipuri care ma fac sa zambesc instantaneu.sunt chipurile oamenilor mei preferati sau pe cale de a deveni preferatii mei.e cea pe care nu o deranjeaza pms-ul meu si nici faptul ca-mi ramane kinder maxi pe dintii din fata,ci chiar imi aduce o ciocolatica cadou inaintea orei de mate.e cel care ma iubeste conditionat si ma imbratiseaza mult prea des si ma duce in statiile de autobuz cand ma grabesc rau sa ajung acasa.e cel care nu-mi zice niciun banc,asa cum mi-a promis, dar vrea sa ne vedem zilnic si imi trimite mesaje care ma fac sa zambesc in timpul orelor.e cea care vorbeste intr-una si ma roaga sa ies cu ei la cafea in izvor inainte de ore.sunt cele care credeam ca nu ma suporta, dar care m-au scos in oras si s-au dovedit a fi super.e cel cu care ma vad super rar,dar caruia ii pot povesti orice.e cea care ma suna cand isi aduce aminte si ma cheama la o cafea in coffee right,ca sa-mi povesteasca de sora-sa si alte chestii.e cel caruia i-a trebuit mate-info si care iese cu mine in fiecare pauza si isi baga tot ce are in toti profii,si ai lui,si ai mei.e cel cu care m-am plictisit in ora de franceza, fara sa intelegem nimic.e cea cu care m-a bagat prima in seama si imi zambeste non stop de cand ne-am intalnit.e cea care m-a chemat la echipa de volei si pe care simt c-o stiu de o viata.e cea care m-a intrebat daca suntem ok si am trecut peste certuri.e cel care imi duce lipsa in clasa, desi nu ma asteptam. e cea care ma intreaba cine-i mai cere cate o ditai gura din sandvisuri.e cel care imi cere sa-i scot dintii cand i se clatina.e cea care-mi face cafea mult prea dulce in fiecare dimineata.e cel care ma vede doar cand isi aduce aminte de noi.e cea care are grija ca viata mea sa fie perfecta.e cea care,fara ea,nu as sti ce inseamna sa te enervezi la culme si sa injuri de nu mai poti.

sunt toti cei care imi fac zilele ploioase sa nu mai para atat de gri si mohorate.

No comments: