Tuesday, September 15, 2009

you don't need me anymore

so you just stopped loving me.
we're done

5 comments:

Anonymous said...

acum ce s-a mai intamplat??

anca said...

chiar conteaza?a contat vreodata pentru vreunul dintre voi?daca conteaza atat de mult pentru tine, de ce nu imi spui cine esti?sau de ce nu recunosti ca ai blog si chestii si ai si sters commentul dupa ce ti-am zis de el.da,e sters

Anonymous said...

:))) esti chiar amuzanta. sincer iti spun. habar nu am despre ce comment vorbesti, iar eu daca iti dau vreunul, nu l-as sterge dupa aia. si nu, nu am blog, iar motivul este simplu: nu imi place sa imi scriu gandurile si altii sa le citeasca. Mie, personal, nu imi place. Recunosc ca citesc blogurile altora, dar atat. prefer sa ma opresc doar la citit. :)
si de ce vorbesti de "noi" ca si cum m-ai cunoaste? Adica, era doar o intrebare. Vrei sa imi zici, ok. nu vrei, treaba ta. Dar nu imi veni mie cu reprosuri neintemeiate.

PUNCT.

anca said...

ok,iarta-ma..dar nu stiu daca sunt 2 anonymousi,daca tu esti aceeasi cu tipa care mi-a dat commentul si am apucat sa intru pe blogul ei si am descoperit cine e si ma rog,m-am cam enervat.scuze,sunt impulsiva.stiu ca nu e o scuza,dar imi pare rau..

Anonymous said...

e ok. am vazut k mai e un anonim, dar iti zice te iubesc si pare ca are habar despre ce vorbeste:))si... de ce te-ai enervat? a propos, urasc sa imi zici"de aia." Daca nu vrei sa spui, zi direct: nu e treaba ta. si gata. :)
impulsiva... mda.