Monday, September 21, 2009

mi-era dor..

ce nu pot face eu in vacantele de vara?sa stau cu prietenii aia la care chiar tin cu adevarat, pentru care as face absolutamente orice, s-o frecam asa aiurea, cum o facem in timpul scolii.

mi-era dor sa dardai de frig si sa mi se ofere unul din puloverele mele preferate ale unuia din baietii mei preferati, mi-era dor sa fiu facuta vaca si grasa(chiar daca nu merit asta!!) de altul din baietii mei preferati, mi-era dor sa primesc mesaje de la un altul din baietii mei preferati si sa n-am credit sa-i raspund, mi-era dor sa fiu pupata si imbratisata si sa fiu inteleasa pe bune.mi-era dor sa frec menta in cr pe lipscani, mi-era dor de toate astea..

mi-era dor sa am inspiratie sa mai aberez ceva pe blog,mi-era dor sa stau imbracata intr-un pulover de 5 ori mai mare ca mine,mi-era dor sa fur pixuri(azi am reusit sa pun mana pe unul),mi-era dor.mi-e dor de voi!

2 comments:

Anonymous said...

te iubesc!te iubesc?
raspunde tu la intrebarea asta:))
ca mie mi-e prea dor de tine>:D<

Anonymous said...

eu zic ca da.semnat anca