Wednesday, October 14, 2009

cronica tulburatoare

se spune ca un om din zece se naste stangaci.de ce?mister.asa crede natura ca e bine[...]personal,i-am privit intotdeauna cu admiratie pe stangaci[...]cand ii privesc cum scriu, intotdeauna mi se pare ca asist la un balet special, gesturile lor au alte centre de gravitatie, ei deseneaza in aer alte volute cu mainile si cu umerii, cu capetele si privirile.poate ca natura i-a creat pe stangaci ca sa introduca un element suplimentar de poezie in aventura regnului uman, cine stie..in schimb, viata lor nu a fost deloc usoara.in evul mediu, biserica i-a considerat discipoli ai diavolului[...]
imi spun uneori ca ar trebui sa fim mai tandri si mai atenti cu stangacii.natura ne transmite, in orice caz, prin ei, ceva misterios si important, mai ramane ca noi,majoritarii dreptaci, sa nu fim surzi si orbi si sa putem capta, traduce si interpreta acest mesaj.


ridica-ma in slaaavi, sunt stangace!

4 comments:

Andreea's said...

baaa si eu am aceeasi parere despre stangaci.:)) deci hai faiv!

Di said...

frumos blog si frumoase postari :)

n o l a h. said...

daa siii eeeeu sunt:>
>:D<

Petru said...

Bine-ai venit in clubul stangacilor. Daca te intereseaza si alte chestiuni privitoare la ei, intra pe http://desprestangaci.blogspot.com Daca nu, am si un blog de fotografie. :)