Wednesday, October 28, 2009

guilt

either let the guilt throw you back into the behavior that got you into trouble at the first place or learn from the guilt and do your best to move on.

indiciu luat din manualul de chimie, clasa a 10-a, profil real, pag 131: cocaina- este un compus natural care se extrage din frunzele unei plante originare din America de Sud, numit arborele de coca. Cocaina este o pulbere alba. Este folosita in medicina ca anestezic puternic. In concentratii mari, devine drog! O supradoza poate cauza agitatie extrema, stop respirator, stop cardiac si moarte.

7 comments:

Anonymous said...

indiciu?? trebuie sa ne dam seama de... ceva anume??

anca said...

nu neaparat:)),indiciul tine de chestia aia in engleza si e doar pt cine se simte

Anonymous said...

aha. deci daca trag pe nas... inseamna ca trebuie sa ma simt? :))

si daca intr-adevar te referi la cineva anume, la o persoana in carne si oase, de ce nu faci nimic pentru a-l opri sa-si mai distruga viata intr-un asemenea mod? Adica, drogurile, si mai ales heroina si cocaina, sunt cele mai distructive.
Are nevoie de senzatii tari? De ce nu face altceva? De ce nu incerci sa ii explici? De ce am impresia ca atunci cand ai aflat de chestia asta[si te citez:] "ai fugit" mancand pamantul? Nu incerca sa-mi spui ca respectiva sau respectivul, spune ca e "marfa" sau "cool" sa fi spart si asa high. Si apoi... dupa prea mult.. sa dai tot afara..+ some blood. Dar nu conteaza ce se intampla dupa.
Iar prietenii... de ce nu se uita in jur? Mai are vreunul din cei cu care umbla inainte sa se apuce de asta?
Iti zic eu. Nu. :) Asa se intampla mereu.

Nu-l sau nu o lasa balta. Fi alaturi de el sau de ea. Prietenii sunt cei care conteaza cu adevarat. Si mai ales daca este un prieten special.

take care. >:D<

anca said...

ti-ai facut o impresie total gresita despre mine.nu "am fugit" mancand pamantul,chiar ii sunt alaturi si o sa fiu alaturi de cine a facut chestia asta,i-am explicat ca nu e bine, ca mi se pare o tampenie si tocmai de-asta am pus chestia cu cocaina pe blog,ce se poate intampla daca o iei.
btw,are aceiasi prieteni

Anonymous said...

Nu stiu de ce, dar chiar asta ma asteptam sa zici. ca ii esti alaturi, ca nu ai fost o prefacuta interesata care sa il lase la greu.

Take another look. His or Her friends are not the same.
Am un feeling.

Dar nu mi-ai zis. Ce parere are respectiva persoana despre ceea ce face?

Anonymous said...

heey:d
nu-mi mai raspunzi? am intrebat ceva ce nu trebuia?

Anonymous said...

hm...ce usor e sa ataci,sa judeci din afara.doar cand traiesti un lucru,il poti analiza.in rest,mai bine taci si invata de la altii...daca stii cum.
ai un suflet aparte din cate vad.o oarecare asemanare cu moi. te mai vizitez...spor la scris :)