Monday, October 19, 2009

you're under arrest!

ai simtit vreodata ca esti liber? liber sa faci absolut tot ce vrei? nu poti simtii asta decat dupa ce renunti la ceva care nu iti facea placere, ba chiar te scobea pe dinauntru, dar o faceai pentru ca credeai ca ai nevoie. ca te face sa te simti, sa arati, sa fii mai bine. renunti si te simti din ce in ce mai bine pentru ca ai scapat de un viciu care, desi simteai ca te strange, nu vrea sa-ti dea drumul, tu erai cea care se agata cu speranta de fiecare incercare de a ramane langa el, tu erai cea care nu-i dadea drumul, desi sperai sa pleci, candva, cu putina vointa, din drumul sau.

ti-ai impus o limita, pana la urma. consideri ca nu poti sa scapi, ajungand sa tragi o linie pe care iti ordoni sa nu o treci. te-ai hotarat ca, daca cumva ajungi la acea linie, pierzi tot sau renunti la cercul in care te invarti, renunti la viciul de care esti legata. avansezi spre acea linie trasata cu rosu, ingrosata, ajungi aproape de ea, o calci, o depasesti. ai pierdut totul, dar il poti recupera. ai de ales intre a merge inainte inspre dezastru sau a te intoarce. si gasesti puterea de a te intoarce. si reusesti sa nu te mai gandesti la viciul la care ai renuntat destul de mult timp. jumatate de an, 6 luni, 24 de saptamani, 168 de zile, 4032 de ore, 241920 de minute sau 14515200 de secunde. si esti, calculand toate astea, foarte multumit pe dinauntru.


pana cand te intorci in cercul din care acum 14515200 de secunde, 241920 de minute, 4032 de ore, 168 de zile, 24 de saptamani, 6 luni sau jumatate de an abea ai reusit sa scapi..

2 comments:

Anonymous said...

de ce si mie mi se intampla acelasi lucru?
si sincer, habar nu am cum sa scap.
tu cum ai facut-o?

anca said...

nu am facut-o..am promis ca scap,dar m-am intors in acelasi cerc din care nu cred ca am vointa sa scap prea repede..