Monday, October 19, 2009

cu dedicatie, in mod direct

esti cea mai mare tampita in viata pe care am avut marele ghinion s-o cunosc. te bagi ca handicapata in viata oamenilor, le scormonesti prieteniile, esti cam la 3 cm distanta de a-i desparti, ii faci sa se certe, ii faci sa ajunga aproape sa se deteste unul pe celalalt, desi se adorau inainte sa te intalneasca pe tine. si acum ce faci?! incetezi sa te mai porti dragut si sa mai langi in cur. incetezi sa-ti mai porti masca, ai dat-o jos pentru ca vrei s-o porti lingand pe altcineva in cur. devine activitatea ta preferata, se pare. eu, personal, ajung sa te urasc. desi, probabil, n-am mai vorbit de prea mult timp. dar esti o tampita din cauza careia, in proportie de 75%, eu am renuntat la cosbuc.

6 comments:

Anonymous said...

lasi o tampita sa-ti distruga viata si prieteniile?!

Anonymous said...

LAAA MUUUULTI AAAANI!
sa fi fericitaa:x si iubitaa:D

N-am uitat de tine. :D

>:D<

anca said...

mersiiiii:X.
sunteti 2 anonymousi acum? pt primul anonymous, nu, incerc sa nu las o tampita sa-mi distruga viata si prieteniile, chiar am gasit o cale de mijloc fara a ma certa cu nimeni.chiar daca respectiva merita luata la pumni grav de tot!:X

Anonymous said...

heey! anonymous 2 sunt EU. acel EU care refuza de cateva luni sa iti zica cine e. :) anonymous 1 nu sunt eu:)
Hey tu, semneaza-te:)

Me said...

nu'i corect. tu nu mai ai acelasi nr de telefon, nu?.. e un msj care e in Delivery Still Waiting pentru tine de ieri :(

SM.Art said...

Hei :)

Ai un premiu la mine pe blog :D