Wednesday, January 21, 2009

Dude,se termina semestru'asta!

Frateee,a trecut prea repede timpul.Da,stiu ca ma plang mereu de chestia asta,dar aproape s-a terminat semestru 1,nici nu-mi vine sa cred! Ce-am facut?
Pai,m-am super apropiat de Alina(exact cum zicea si ea..si noi n-am fost ever atat de bune prietene),le-am cunoscut pe Andra,Denisa,Antonia,Venety si Kiki,pe care le superador(duda,nu toata lumea e la mine in top=))..),am facut o gramada de porcarii,am ras pe rupte,am fost bosumflata,s-a tipat mult la mine(profa de info.Ps:de parca mi-ar pasa..),am dat de dracu cu diriga noua,ne-am mutat(eu si Alina)intai in partea dreapta a clasei,iar restu lumii s-a mutat in partea stanga,apoi ne-am mutat in dreapta,iar restul s-au mutat inapoi in stanga(moment in care am inceput amandoua sa facem dusuri zilnice,pentru ca nu stiam care din noi duhneste atat de tare incat alunga colegii,iar acum e destula lume in jurul bancii noastre,deci dusurile au functionat.iee!!:))..),am fost intr-o excursie in care nu a fost atat de amuzant cum ne-am asteptat,mi=am atins scopul pentru care sperasem ca Alina ramane aici intr-a 9a(de fapt,ne-am atins scopul),am inceput sa fumez,am reusit sa ma fac atat de praf incat am fost carata pe brate:)),am cheltuit o GROAZA de bani!(nici nu stiu de unde am avut atatia),nu mi-am facut atatia prieteni pe cat speram,pentru ca pe Dinu si Stef ii cunosteam deja,am inceput sa beau atata cafea incat aia de la Coffee Rightu' de pe Lipscani ma cunosc deja si nici nu ma mai intreaba ce vreau sa iau,sunt la fel de creditless ca-n generala,dar acum am mai multe numere de telefon in agenda:>,s-au despartit ai mei si tata s-a mutat,dar asta pana acum a insemnat mai multi bani de buzunar pentru mine si o camera cu 2 paturi in care FINALLY dorm singuraaa,m-am super calmat(adica nu chiar,dar n-am mai avut cu nimeni o cearta asa faimoasa ca alea din generala),acum fac greva foamei in weekenduri,pentru ca ma aprovizionez destul in timpul saptamanii de la Denisa,Andra si Alin,m-am superimprietenit cu Alin si Teddy,am, ajuns sa nu ma mai duc la baschet pentru ca,desi SUPER ADOR sportul asta,detest echipa si proful si programul,care sunt de cacat,am ajuns sa am alte ticuri verbale extrem de multe si enervante(Alina de la uman poate forma o fraza doar cu ele:))..),nu m-am mai tuns pentru ca vroiam parul lung,dar acum m-am plictisit de el si il vreau scurt,dar nimeni nu ma lasa sa ma tund(cica!),am avut un pre-revelion super-duper(sau incre-minunabil) in care am avut(aproape)grija de vaca de Alina si am "ars-o dubios" in Coffee Right la 8 dimineata,duminica,si un revelion de peste(ca sa nu zic cacat,ca am mancat doar peste in noaptea aia:),am facut un Secret Santa foarte reusit:X,mi-am facut blog,m-am indragostit,m-am dezindragostit,m-am super apropiat de mama,acum stiu putin mai multa engleza decat stiam in mai,cand am dat bilingvul,am barfit cu Alina pe ABSOLUT toata lumea(da,nu te gandi ca ai scapat,pentru ca daca ma/ne cunosti si te cunoastem,nu ai avut cum sa scapi!!),am invatat sa joc poker,urmatoarea carte si wist,l-am cunoscut pe super Gicu:>,am ajuns sa urmaresc 11,12 bloguri,am invatat versuri noi din manele:)),am bagat-o si am scos-o pe Andreea in si din cacat(cu ajutorul,bineinteles,al Alinei si Denisei), si bineinteles ca m-am culcat pe spate si n-am mai ascultat/invatat nimic,am chiulit in draci si asa s-a ajuns la media mea de cacat!

Va iubesc pe toti!>:D<

2 comments:

Venety said...

"i love you like a milion hot dudes", remember?
>:D<

Denisa said...

stiu ca timpiul a trecut prea repede, dar si toate cele o gramada de lucruri (88 la suta prostii) s.au intimplat la fel de repede si totusi memorabil!!! sunt super extra mega fericita ca suntem in cele din urma, dupa un semestru cu nabadai PRIETENE! si las timpul sa treaca repede daca o tinem tot asa.......VA IUBESC DUDE