Friday, January 23, 2009

Pentru ca asta sunt si n-ai ce-mi face!



Pentru ca atunci cand am emotii,vorbesc prea mult si prea repede.Pentru ca cele mai speciale momente sunt atunci cand vorbesc mult si repede.Pentru ca ma inrosesc si imi ard urechile.Pentru ca izbucnesc in plans foarte usor,daca am o stare naspa.Pentru ca atunci cand ma cert cu cineva,spun lucruri pe care nu le gandesc,iar apoi imi pare rau si tot eu ma simt vinovata.Pentru ca pot sa-mi tin gura atunci cand trebuie.Pentru ca mereu raman fara voce atunci cand spun cuiva pentru prima oara "te iubesc".Pentru ca am ajuns sa detest toata prostia asta cu popularitatea,pentru ca sunt o pitica crizata cu sindrom premenstrual de prea multe ori pe luna.Pentru ca nu reusesc sa am macar un secret al meu si doar al meu.Pentru ca iubesc prea multa lume,dar macar cred ca unii chiar ma iubesc inapoi!

4 comments:

Venety said...

tocmai pentru ca esti anca te iubim atat de mult. esti singura persoana care poate zice ataaaaaaaaaaatea chesti in putin timp in care eu as zice doar 2 dintre 2434241 pe care le zici tu:)).

sper sa se rezolve tot si sa vii la dnb pe 30 :(

a.m said...

si eu te iubesc inapoi

Anonymous said...

awww .. we love ancaaaa ! :x

Denisa said...

personalitatea ta m.a captivat:X>:D<:*:*:* pspspsps vreau filmele si pozele alea duda:*