Tuesday, January 06, 2009

Anca s-a intors!

La ordinul lui Alin,scriu cat de MEGA-ULTRA-HIPER-EXTRA-ARHIFERICITA sunt ca m-am intors!! Si,bineinteles,ca a inceput scoalaaaa.Nicioadata n-am fost atat de fericita ca m-am intors de undeva si ca a inceput scoala.Vai,vai,vai,(scriu asta doar ca sa se distreze Alin,asa,nitel) in viata mea nu am vazut atatia tigani stransi la un loc!! Cuvantul care a tronat timp de o saptamana in vocabularul meu a fost GROAZNIC! Pentru ca mancarea era groaznica,oamenii erau groaznici,hotelul era groaznic(da,pentru ca era in mijlocul pustietatii!!),marea si plaja erau groaznice(pentru ca nu era acel soare,da,si el groaznic,atat de puternic si nu erau decat niste nenorocite de groaznice 18 grade.nu stiu daca am scris corect=))..)
Acum simt o gigantica nevoie de a-i imbratisa pe urmatorii: Alina,Kiki,Alina,Alin,Venety,Andreea,Andra,Antonia,Denisa,Alexandra,Uxutz,Bizi,Bogdan,Robert,Andrada, Teddy,Mihai(toci),Dragos, si sper ca nu am uitat pe nimeni.

Ps: Nu esti pe lista,stiu.Nu te-am uitat.

Apropoooooooo,la multi ani tuturoooor!>:D<

1 comment:

Anonymous said...

gtaa gtaa ai dat vina p mn de 2 ori pt existenta unor posturi acu nu t mai folosi de mn ka sa scrii:D...eu tiam zis doar ka imi place sati citeesc bloguu ka ma distreazaa ft muult>:D<...shi bine ai venit:>...te invidiez pt excursia kre ai facuto in tunisia...ai fost privilegiata:>