Monday, December 29, 2008

Anca pleaca.

Mda.Si cu tot pre-revelionul de la dnb,o sa-mi fie dor de: Alina,Stef,Alin,Andreea,Alexandra,Kiki,Andra,Denisa,Antonia,Robert,Boghi,Teddy,Alex,Alina mica,Venety,Vane,Dragos.
Si pentru ca mor de ciuda,ca eu sunt singura ratata care nu face primul revelion din liceu cu prietenii,ci plec cu parintii.De fapt,doar cu mama.
Si,aproape ca o reclama ambulanta,cu 3 la 10 mii,asa suna disperarea din capul meu.
"Nu numai ca imi fac revelionul cu parintii,DAR...nu numai ca plec din oras si nu numai ca plec din tare,ci,oameni buni,plec CHIAR DE PE CONTINENT!!"
E genial,nu?Da,stiu.Si nu stiu cum se face,aproape toata lumea imi zice:"Vai,ce tare!"
Nu vreti sa facem schimb?!Prefer sa stau,fara bani,degerata si probabil beata moarta in nenorocitul asta de Bucuresti,decat sa plec in mijlocul iernii in tarile calde.Dar ce,ma vedeti pe mine cocor,sa migrez?

Ps: Parinti ratati.MOR DE CIUDAAA!
Ps 2: Cu placere,Alin!Asta e ultimul meu post pe 2008,si am facut efortul de a-l scrie special pentru tine ca sa ai ce citi.Sper sa-l citesti inainte sa ma intorc eu si sa-ti zic de existenta lui:)).

LA MULTI AAANI! Si betii cat mai placute.Ca eu o sa am parte de mahmureala specifica unei sampanii de copii cu gust de capsuni(nu copiii au gust de capsuni,ci sampania=))..)

4 comments:

Anonymous said...

hai mersi:))... chiar ma distrat postu asta ka naveam shi eu ce face

Paula said...

anca, eu te iubesc oricum>:D< si sa nu iti para rau niciodata de nimic.. e un revelion,cel cu o secunda mai lung:p profita de ea:P :*

a n d r a said...

i miss u.......bai deci n-are farmec fara tine....draga mea abea astept sa viii:*:*:*

Anonymous said...

cum ajungi scrii p blog... anca a venit ji dupa zici kt de fericita ejti ka a inceput scoalaa da?:D:)):*