Tuesday, December 16, 2008

We used to be friends..




"if you can make a girl laugh,you can make her do anything"

Vezi tu,noi astia cu creierul mic nu stapanim prea bine telepatia,asa ca daca chiar vrei sa-mi zici ceva(ceea ce stiu ca vrei sa faci),ai putea sa incepi sa dai din gura.Da,ai putea lua lectii de la un peste,si el vorbeste mai mult decat ai facut-o tu azi.
Si mai am o chestie sa-ti zic.Ai putea sa reincepi sa ma bagi in seama.Asa,macar din cand in cand.Ti-as multumi anticipat,dar ar suna prea oficial.Si oricum,stiu ca probabil te va enerva chestia asta cand o s-o vezi si imi pare rau ca am urmat exemplul ei,dar altcumva nu prea vad cum ai putea ajunge sa vorbesti din nou cu mine in viitorul apropiat.

Ps: si proverbul chiar e adevarat! cel putin in cazul meu.
Si "we used to be friends" e dintr-o melodie.Sper ca nu ramane trecut,DA?!

Si apropo,tu,care stai la un bloc departare de mine,e valabil si pentru tine ce scrie mai sus!!

1 comment: