Friday, December 19, 2008

This is for you,babes!

Pentru ca niciodata,inainte de liceu,nu am avut prietene fete atat de bune.
Pentru ca Alina e cea cu care ma cert si ma impac dupa 3 minute.Pentru ca putem sa radem ca handicapatele fara sa fim bete sau nici macar ametite.Pentru ca cu ea o seara fugita de acasa e desavarsita cu adevarat.
Pentru ca Denisa are cel mai bun pandispan din lume.Pentru ca nu pot sta suparata foarte mult pe ea,pentru ca ma face sa rad chiar si atunci cand isi bate joc de mine.Pentru ca mereu isi aduce manualul la engleza si eu nu.
Pentru ca Andra e cea care ma lasa mereu sa sun de pe telefonul ei.Pentru ca se chinuie sa faca 20 de sendvisuri,din care 10 imi revin mie.Pentru ca rade mereu de mine cand ii zic ca ma cac de la cafea.
Pentru ca Andreea nu e in aceeasi clasa cu mine,nici macar in acelasi liceu,dar tot tinem legatura.Pentru ca facturile mele la telefon sunt mult mai mici atunci cand imi transfera ea credit de pe numarul tatalui ei.Pentru ca face cele mai bune strudele cu mere,in care pune si scortisoara doar ca sa nu pot manca eu.
Pentru ca Kiki este rautacioasa mea preferata.Pentru ca e singura care crede la fel de tare ca mine in horoscop.Pentru ca e bleaga si ametita,si se abtine sa comenteze pentru ca ar deveni o ciudata fara prieteni(desi stie ca ne are pe noi,"the popular girls").
Pentru ca Alexandra nu e in acelasi oras cu mine,dar noi tot ne distram cand ne intalnim.Pentru ca o zi cu tine e ca o saptamana aici.Pentru ca ne certam,dar tot ne impacam intr-un final.
Pentru ca sunteti ale mele si doar ale mele si nu vreau sa va mai impart cu nimeni si voi imi sunteti de ajuns.Pentru ca va ador pe fiecare in parte,si va iubesc si impreuna.Pentru ca voi sunteti speciale!

No comments: