Monday, December 01, 2008

Aah,suntem boboci!

Doamne,nici acum nu realizez inca ca am ajuns clasa a9a.Inca ma gandesc ca suntem aici pentru o perioada,si apoi o sa ne intoarcem la vechea noastra clasa.
Gen,mereu ne-am gandit la liceu si la ce vom face si etc..cum ne vom schimba,cum vom face tot ce ne taie capul,cum o sa ne distram pe cinste.
Si,hellou!! Ieri a fost Balul Nostruuuuuu:X:X..da,da,iti dai seama?Al nostru.M-am distrat,desi a fost tare naspa la inceput.Ce dracu cauta atata lume la noi la bal,ha?!
Eh,oricum berile si whisky-ul pe Emil le-am adorat:)).Si partea cand toti din barul de sus au inceput sa ne acompanieze in "La multi ani"-ul afonat de 3-4 betive,un tip si inca o tipa treji pentru cele 2 Andree de la masa noastra.Si apoi cand am inceput sa cantam cantece de ziua nationala a Romaniei..
Si desi miss cosbuc a iesit o urata cu ditai nasul,macar misterul e pe placul tuturor:))..

Ps:Azi,dupa bal si doar 3 ore dormite,am tras concluzia ca cine vrea sa vorbeasca cu mine,sa ma sune!Sau sa ma cheme afara.Eu nu am credit,nu am bani,sunt total falita,imi tot pica netul!Astepy Craciunuuuuul!:))

No comments: