Friday, December 19, 2008

This is for you!(part two.)

Pentru ca am scris de fete,acum scriu de voi.
Pentru ca Stef e cel mai cretin prieten pe care l-am avut si cred ca-l voi avea vreodata.Pentru ca a fost primul caruia i-am zis toate secretele mele si nu l-a tinut pe niciunul pentru el:)).Pentru ca mereu intarzii acasa sau oriunde altundeva din cauza lui.
Pentru ca Alex e cel care ma face sa rad extrem de mult,din orice,oricand si oriunde.Pentru ca ma face adorabila dupa ce ma cert cu el.Pentru ca oricat ne-am certa,tot ne impacam.
Pentru ca Bogdan sta la un bloc distanta de mine si noi ne vedem din an in Paste doar ca sa primeasca un bear hug de fiecare data cand ne vedem.Pentru ca mereu ma uimeste cat poate sa manance.Pentru ca niciodata nu a facut atat de rau misto de mine incat sa ma supar.
Pentru ca Alin isi bate mereu joc de mine.Pentru ca imi da 2 din cele 3 sendvisuri ale lui si el moare de foame.Pentru ca mereu ma face tocilara,desi eu chiar nu sunt! Pentru ca imi fumeaza,si el,ca si Stef,tigarile.
Pentru ca Teddy nu-mi raspunde la intrebari.Pentru ca mereu el are mai multa experienta in orice domeniu decat oricine altcineva care e de fata.Pentru ca ma amuza cand sparge usile de la baie.
Pentru ca Bizi ma face sa rad in fata monitorului ca o cretina,mai rau decat ar putea cineva sa ma faca sa rad,si asta doar din simple ironii.Pentru ca mereu incearca sa-mi dezlege viata complicata si chair nu intelege ce inseamna sa fii fata.Pentru ca mereu imi promite ca ne vedem si apoi uita sau imi serveste o scuza neadevarata.
Pentru ca Robert m-a invatat sa fumez.Pentru ca m-a suportat in 3 luni cat nu m-au suportat altii in 10.Pentru ca ii placea cum ma plangeam.Pentru ca nu ne certam din orice.Pentru ca da,vreau sa redevenim prieteni.
Pentru ca de un milion de ori mi-am propus sa fac o poza cu voi toti,si niciodata nu am reusit.Pentru ca si voi,ca si ele,sunteti ai mei si eu ma extra-oftic cand trebuie sa va impart!Pentru ca va ador separat si va iubesc impreuna.Pentru ca sunteti cei mai buni prieteni baieti pe care si-i poate dori o fata!

No comments: