Saturday, December 27, 2008

Lista mea de Revelion!

Sunt imbracata in negru pentru ca tin doliu.Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine!

In noaptea de Rev,o sa-mi doresc(cam multe,dar nu conteaza,noaptea are vreo 13 ore:>)
-sa ma distrez cel putin la fel de bine si in 2009 ca in 2008;
-sa rad mai mult;
-sa am mult mai putine probleme;
-sa ma plang mai putin;
-sa ies mai mult din casa;
-sa am mai multi bani de buzunar;
-sa nu mai fiu atat de fraiera;
-sa ma indragostesc mai mult;
-sa fac tot ce mi-am propus cu Alina,Kiki,Andra si Denisa;
-sa ma imbat mai des;
-sa cunosc mai multa lume;
-sa treaca timpul mai greu cand ne distram;
-sa fac o gramada de porcarii si prostii si sa nu ma prinda ai mei;
-sa ma impac cu absolut toata lumea cu care m-am certat sau de care m-am indepartat.

Ma plictisesc,vreau afara.

No comments: