Sunday, December 07, 2008

I'm doing the hihihihahaha thing!

"Poate-o scoate altcineva in oras la o cafea,si-o sa-i spuna despre tine.."
Crezi ca mai exista altcineva in acest Bucuresti plin de fum si praf si extrem de aglomerat care sa vorbeasca atat de mult si repede ca mine?Sa poata sa se ia de toata lumea de pe strada fara sa-i pese ca o aude cineva sau ceva de genu? Sa comenteze atat de mult si sa calce lumea pe nervi si in acelasi timp sa te faca sa razi?
Mda,asa ziceam si eu,ca nu!
Si,colac peste pupaza, tot weekendul mi-am invatat la mate,ca sa descopar acum 10 minute ca am de facut referat la GMB si joi am teza la fizica.GENIAAAAL!
Ma intreb cum ar fi daca as merge pe strada si as vorbi singura? Cred ca s-ar uita lumea la mine mai ciudat decat se uita acum=))..Macar eu nu mananc castraveti murati din borcan pe strada.
Azi am o stare de-aia,cand nu ma mai pot opri din vorbit.Si din ras.Si sunt consacrata sa-mi invat la fizica,in loc sa ies afara,sa inghet un pic,dar sa ma cocosez de ras.N-am nevoie decat de Stef,Alina,Robert,Boghi,Alex,Andreea,oricine altcineva care se simte si poate sa ma asculte,e binevenit sa ma sune,sa ma cheme afara,ca sa pot rade un pic:)).

Ps: obisnuieste-te!Niciodata nu o sa ai control asupra sensului vietii tale.Eu,spre exemplu,m-am indragostit.

No comments: