Saturday, January 17, 2009

Porcaaaaaarii!!

Frateeee! WTF? Se baga numai porcarii peste tot.Eu am fost,sunt si voi fi balanta,in cacat!! M-ati inteles.Nu-mi pasa de astrologii aia cretini si handicapati care au bagat o noua zodie in alealalte 12 si le-au inghesuit p-astelalte,eu ii dau dracului pe toti,eu sunt balanta.Ma cac pe fecioara lui papuc,eu nu sunt si nu voi fi niciodata zodia aia.Imi pare rau pentru cei care chiar sunt fecioare,dar nu suport zodia aceea.

Ps: Alina,esti varsator.Alin,esti sagetator.Steeeeeef,esti balantaaaaaa=)).Kiki,Andra,Denisa,sunteti pesti=)).Antonia,tot varsator esti.Eu sunt fecioara.Ma cac pe fecioara lor:)).Tot balanta raman,ca asa vor muschii mei.Punct

3 comments:

l.n said...

haha.muriti andra denisa si kiki sa vedeti si voi cum e sa fiti zodia "sensibila si emo".\:d/ am scapaaat
>:) nanana.

Anonymous said...

ashaaa... ce suparata eshti:X:X...pt noi tot balantza ejti>:D<...dar sper ka nu ejti in casa cum ai zis in celalalt post ka altfel ejti o fecioara tocilaraaaaaaa:X

Denisa said...

pasa sa stii ca snt cu tn pana la cap!!!! sa mai aiba unu tupeu sa ma faca pe mine pestioaica ca ii indes un solz in fund!!! ordinarilor astrologi rataciti.se uita in wc si vad constelatii ma!!!! BErbec pn la capat:X:X:X