Saturday, January 17, 2009

Perioada de crizaaaa!!

Mi s-a sfarsit viata socialaaaaaaa,oameni buni! Fuck fuck fuck!Cand cacat am ajuns atat de retardata mintal,ba frate?:))
N-am avut in viata mea o media semestriala mai mica de 9,66 si acum,in cacatul asta de prim semestru din liceu,am 8 in cap! WTF?
In speranta ca Alina nu se va supara ca i-am copiat un pic stilul de a-si lua la revedere,maine sa nu indrazniti nici macar sa-mi formati numarul,pentru ca NU AM DE GAND sa ies din nenorocita mea camera si sa-mi tocesc pana imi intra cam TOT in cap!!
Ne vedem luni.

Ps: Probabil nici macar n-o sa stau maine acasa,dar NU CONTEAZAAAAA!! Asta gandesc acum.

1 comment:

Anonymous said...

o,da:))
te si vad pe tine,Anca, cum stai in casa toata ziua si tocesti!:))
nu de alta daar..suna de necrezut:*:*