Monday, February 23, 2009

Ce viata palpitanta ai..

Doar pentru ca mi-am tras-o,merg la petreceri si ma imbat sau asa nu inseamna neaparat ca am o viata palpitanta.Inseamna ca stiu s-o povestesc in asa hal incat sa para palpitanta.Uite,spre exemplu,ieri am fost sa iau paine."Asa,si?Chiar nu ma interesa".STIU ca nu te intereseaza ca am fost sa iau paine,dar nu ti-am zis partea amuzanta,pentru care am inceput o poveste cu un inceput banal.
Ghici ce!Pai,cum punga s-a facut 2 mii si cacat,eu am luat 2 paini,asa,in maini(i-auzi,vorbesc si in rime acum.suna din ce in ce mai palpitant) si bineinteles ca ea,speriata de caini cum sunt,am luat-o frumos si agale spre casa.La care o tipa din magazin iese si incepe sa fuga,venind din spatele meu.Ok,ma depaseste.Apoi vine si un tip:.Tip si tipa care fusesera cu mine in magazin.
Da,si acum ajung la partea amuzanta.
Dupa ce a trecut tipul,bineinteles ca eu ajung langa un ditai tufisul de unde iese o ditai javra.Futu-i,futu-i,futu-i,ce cacat puteam sa fac decat:1).sa-i dau c-o paine in cap;
2).s-o tulesc la fuga;
3).sa-i dau c-o paine in cap ca sa-l ametesc si abea apoi s-o iau la fuga.
Asa ca Intelepciunea in persoana,aici de fata,a ales varianta 3.Si am pierdut si o paine,pe care oricum potaia aia n-o s-o manance.Si bineinteles ca in scris aceasta "anecdota"(=)).)suna groaznic de plictisitoare,daaaaar..un om care duce o viata palpitanta are si gesturi palpitante,si expresii palpitante,si o modestie groaznic de minuscula,deci..

Later edit: Am uitat sa mentionez ca un om cu o viata palpitanta are cativa prieteni magnifici,cu vieti la fel de palpitante,si fiecare e dotat cu o doza gigantica de umor,mai ales daca are ceva la bord.Genial!

7 comments:

Kiki said...

ca e ora 8 dimineata si kiki e o zebra :))

Kiki said...

sau daca e *

l.n said...

tin din nou sa iti amintesc si tie dar si magnificei kiki caaaaaa desi poate v-a pacalit siteul asta nu se numeste: care-e-mai-modest.com
asa ca:>
tin sa va anunt ca ieri azi dimineata am avuuut 2 apeluri in asteptare:>
zi ca nu's super=))
glumeam,bitches.
si oricum kiki vreau si eu sa stiu daa trebuie sa te mai salvez azi.astept un mesaaaaj!!

l.n said...

ieri azi dimineata,DA?
a vazut toata lumea?

l.n said...

asta chiar ramane a mea:X
bai de fiecare data cand vreau sa iti mai comentez o data si inca o data cacactul asta imi da conduri din ce in ce mai grele, auzi aici

KABLEDGI

eee cacama's pe tine!

l.n said...

am uitat o virgula,cacatul asa se referea la blogspot.com nu la postul tau honey;;) sau BEEEBI=))

Denisa said...

asta a fost dupa acea discutie?...din seara aia?...dupa faza cu alin?


in caz ca da...
nu ma numar printre ei...simt