Saturday, February 21, 2009

M-am autoservit,omule.

1.SUNT mult prea mancacioasa-si miloaga,in acelasi timp(,si entuziasmata de leapsa asta)
2.AS VREA sa am si eu credit,macar din cand in cand
3.PASTREZ o jumatate din scoica pe care am impartit-o cu Essy
4.MI-AS DORI sa am un frate mai mare cu un an decat mine
5.NU-MI PLACE mamaliga
6.MA TEM DE paianjeni
7.AUD numai ce vreau,cand vreau
8.IMI PARE RAU ca nu m-am impacat cu persoane cu care eram buna prietena
9.IMI PLACE cafeaua din Coffee Right
10.NU SUNT chiar atat de mincinoasa si enervanta pe cat par
11.CANT aproape mereu in dus(?)
12.NICIODATA nu as sta in casa 2 zile una dupa alta
13.RAR prefer sa dorm decat sa fac orice altceva
14.PLANG destul de des si de obicei,fara un motiv intemeiat
15.NU SUNT idem 10,ca n-am idei
16.SUNT CONFUZA cand trebuie sa aleg intre persoanele pe care le iubesc(va urasc cand ma chemati deodata afara)
17.AM NEVOIE de o intrunire cu colegii din generala
18.AR TREBUI sa ma joc mai mult cu frate-miu(?)
19.AS PUTEA chiar sa fac asta,dar mi-e prea lene

Hai,hai,Alina,vreau sa vad ce zici tu.Si Kiki,si Andra..

Ps: Hai,hai,habar n-aveti cat de incantata as fi daca ati lua leapsa,pentru ca mie nu mi-ati dat-o niciodata.

1 comment:

a.m said...

si luat'o si tu cu omule:))
ly :*