Friday, February 27, 2009

Unfledged..

Maturitatea nu e ok.Nu e amuzanta,nu poti sa te plangi,nu poti vorbi mult.Tot ce faci cand esti matur e sa iti pui intrebari existentiale la care oricum nu-ti poti raspunde,ai prea multe griji si responsabilitati si pur si simplu,uiti ce e important.
Faza cu maturitatea e ca nu intelegi mai nimic.Faza cu imaturitatea e ca poti sa vezi totul in roz,sa nu-ti faci prea multe griji,sa poti sa te plangi de lucruri marunte si sa faci idiotenii.

Mature love says:"I need you because I love you".Immature love says:"I love you because I need you".

Viata e prea scurta ca sa traiesti cu regrete.Nu regret nimic din ce-am facut pana acum,sunt imatura,nu-mi pasa decat de mine in general,imi place sa ma contrazic singura.Imi iubesc doar prietenii apropiati,chiar ii iubesc,dar cum 9 ani jumatate,mie mi-a fost acordata o atentie extrema si apoi s-a nascut frate-miu,asta ma face extrem de egoista.Chiar daca ii iubesc pe toti cei care chiar conteaza,nu cred ca voi ajunge vreodata sa pot spune atat de multe despre cineva cat ar putea spune acel cineva despre mine.Pentru ca nu ma preocupa atat de mult.
"Cine ma iubeste,sa ma iubeasca,cine nu,ma va iubi?"(citat luat de pe hi5-ul cuiva,nu mai stiu exact al cui,o chestie de imaturitate faptul ca plagiez fara sa acord "credite")Poate.

Ador sa fiu eu in centrul atentiei,si cine sustine ca detesta chestia asta e un mare ipocrit.

ps: pentru ca in seara asta nu m-a deranjat sa trec 3 strazi in loc de una,in mijlocul intersectiei.

1 comment:

Anonymous said...

nu sunt de acord cu tineeee :))