Monday, February 16, 2009

Someone special..



Pentru ca noi avem ceva special.Nu l-am avut dintotdeauna,am gasit specialul de putin timp.Am avut grija de el in acest putin timp si ne-am bucurat de el.Dar am descoperit ca acel ceva special,oricat am vrea sa-l impartim si cu altii,e foarte egoist si ne vrea doar pe noi 2.

Pentru ca ne certam de fiecare data cand intervine cineva,pentru ca ne departam si incet-incet distrugem acel ceva special.

But because we're so fucking special..acel ceva special se reface dupa o cafea si cateva tigari,nu?


Poate esti baiat,poate esti fata,poate esti amandoua,chestia e ca esti a/al naibii de special/a pentru mine!
Ps: Daca am pus poza cu Andreea,nu inseamna neaparat ca e vorba de ea.Dar poate fi>:D<

1 comment:

Anonymous said...

sa stii ca vreau sa aud si varianta ta pentru "povestea" aceea.
si apropo.mi-am schimbat linkul de la blog..daca te intereseaza: basketballandstuff.blogspot.com