Tuesday, February 24, 2009

O detesti?

Eu sunt aia blonda,un-lady,cu gusturi ciudate la baieti,sportiva si mancacioasa.
Ea e aia bruneta,lady,cu gusturi la fel de ciudate la baieti,sportiva doar la orele de sport si mancacioasa,dar slabanoaga.
Suntem doua aiurite si de-aia ne iubim.Suntem diferite si de-aia ne iubim.Detestam aceleasi persoane pe care oricum niciuna nu le cunoaste.Ne bufneste rasul cam in acelasi timp si ne pica fata atunci cand e nevoie.
Dar niciodata,omule,nu m-am gandit ca ar putea exista persoana care sa fie ca noi doua.Si TOTUSI,niciodata sa nu spui niciodata,tocmai am gasit-o.Arata ca ea la exterior,si e fix ca mine pe interior.Si un al doilea totusi,o detestam amandoua,chit ca nu-i stim decat numele(de fapt,prenumele).

Ma seaca acea poza!

3 comments:

l.n said...

frate chiar o detest,ma face sa ma simt xerox.
CUM SA SEMANAM????????

a.m said...

cine? cine?
e cine cred eu ca e?
:))

Denisa said...

vreau si eu sa o vad!!!! cine e?

...e ca voi...o uratsi...snt derutata:))