Sunday, March 01, 2009

E primavara!!




Vai,e primavaraaaa! Am voie din nou sa ies in tenesi din casa(stiu ca sunt tenisi!si stiu ca sunt purici,dar pentru mine raman si vor ramane tenesi si pureci!).Imi miroase camera a zambile si e din nou cald.

Pentru ca am descoperit azi ca am 2 persoane ale mele,plus inca una pe care o super iubesc!

Pentru ca am primit azi tot ce mi-am dorit de martisor,de la diferite persoane.

Pentru ca azi e prima zi de primavara si asta inseamna un chef nebuuuuuuun de baschet,si e cald,bine,lumea are mingii,deci,deci,deci e inca un motiv sa ADOOOOOR primavara.


ps: Supergirl,esti geniala! Sunt a treia persoana,desi eu ti-am mai zis asta inainte,dar nu asa direct>:D<


Maine e baba meaaaa!:X

1 comment:

l.n said...

ooo!!!
i adore you!!
nu conteaza a cata esti, atata timp cat esti una dintre cele mai importante>:D<